Nasza drużyna wybrała i wykonała następujące zadania:

1.   Z Rozdziału I Księgi Wspólnoty:

  • Wyjście całej drużyny do kina ? Wyjazd miał miejsce dnia 28 listopada 2013 r. do kina Cinema City Zakopianka w Krakowie na film pt. ?Thor ? Mroczny Świat? ? opis i zdjęcia na stronie drużyny w zakładce ?Aktualności?- Bieżące ? artykuł ?W nagrodę kino?.
  • Wyjście całej drużyny w celu usportowienia jej członków np. na rolki, rower, łyżwy itp. ? Wybraliśmy rowery i odbyliśmy wyprawę rowerową dnia 28 września 2013 r. ? opis i zdjęcia na naszej stronie w zakładce ?Aktualności?- Bieżące ? artykuł ?Wycieczka rowerowa?.

2.   Z Rozdziału II Księgi Wspólnoty:

  • Wymyśliliśmy 2 okrzyki drużyny, które brzmią:
?Wędrownicy, Wędrownicy to drużyna jest z Brzeźnicy.
Wszyscy w hufcu pamiętają, że super drużynę mają?.
?Czy to burza, czy to deszcz ? z nami zawsze fajnie jest.?
  • Stworzyliśmy również nowy obrzęd na zakończenie zbiórki ? Filmik z nagraniem obrzędu na naszej stronie w zakładce ?Aktualności?.

3.   Z Rozdziału III Księgi Wspólnoty:

  • Akcja wolontariacka ? Nasza drużyna założyła sztab XXII Finału WOŚP i zebraliśmy 15021,07 zł. Opis i zdjęcia na stronie drużyny w zakładce ?Aktualności?- Bieżące ? artykuł ?22 Finał WOŚP?.
  • Wzięcie udziału całą drużyną w akcji programowej organizowanej poza hufcem ? uczestniczyliśmy patrolem w Chorągwianej Inauguracji Roku Harcerskiego 2013/2014 w Tarnowie w dniach 13-15 września 2013 r. ? opis i zdjęcia na naszej stronie w zakładce ?Aktualności?- Bieżące ? artykuł ?Inauguracja roku harcerskiego?.

4.   Zrealizować w czasie trwania programu minimum jeden projekt starszoharcerski.

  • Przygotowaliśmy dla drużyn z namiestnictwa starszoharcerskiego naszego hufca Andrzejki pod nazwą ?W krainie magii i czarodziejstwa?, które odbyły się w dniach 29-30 listopada 2013 r. Poniżej załączamy regulamin. Opis imprezy i zdjęcia na naszej stronie w zakładce ?Aktualności?- Bieżące ? artykuł ?Andrzejki starszo harcerskie w Brzeźnicy?.

 

Andrzejki starszoharcerskie 2013

(29 ? 30. 11. 2013 r.)

?W krainie magii i czarodziejstwa?

?Jeśli sądzisz, że w dzisiejszych czasach

 magia zanikła, to niezawodny znak,

że jesteś MUGOLEM!?

1.   Organizatorzy:

Komenda Hufca Ziemi Wadowickiej

Komendant: hm Zbigniew Herzyk

Z-ca komendanta: hm Małgorzata Herzyk

Oboźny ? pwd Anna Wołczyk

Drużyna sztabowa: 51 WPDH ?Wędrownicy?

2.    Termin biwaku:

29.11. -  30.11.2013r.

3.   Miejsce zakwaterowania:

Zespół Szkolno ? Przedszkolny w Brzeźnicy

4.   Cel imprezy:

  • integracja drużyn starszoharcerskich,
  • aktywny wypoczynek,
  • zabawa w harcerskim gronie.

5.   Uczestnicy:

W biwaku mogą brać udział patrole starszoharcerskie. Każdemu patrolowi towarzyszy pełnoletni opiekun, który bierze odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników na biwaku andrzejkowym. Organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za szkody wyrządzone w czasie rajdu przez jego uczestników.

6.   Wyposażenie:

Każdy patrol musi mieć: 

  • apteczkę ,
  • polisę ubezpieczeniową,
  • pełne umundurowanie,
  • śpiwory, karimaty,
  • buty na zmianę,
  • wyżywienie i sztućce niezbędne do przygotowania śniadania i kolacji oraz kubki na herbatę.

7.   Organizatorzy zapewniają:

  • plakietkę rajdową,
  • gorącą herbatę do posiłków,
  • nagrody dla najlepszych patroli, dyplomy uczestnictwa dla pozostałych.

8.   Wpisowe:

Wpisowe wynosi 10 zł. Dla wpłacających po terminie zgłoszenia 15 zł.

9.   Zgłoszenia:

Zgłoszenia należy przysyłać do dnia 17 listopada 2013 r. na adres:

  Komenda Hufca ZHP Wadowice

  ul. Teatralna 2

  34-100 Wadowice

  tel. 033 8234069

  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

i e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  tel. 33 8792718, 509430653

W zgłoszeniu należy podać

  • nazwę drużyny,
  • imię i nazwisko drużynowego/opiekuna (numer telefonu, mail), 
  • ilość uczestników (bez opiekunów i drużynowego), 
  • wybrana piosenkę do karaoke. Piosenki nie mogą się powtarzać. Decyduje o tym kolejność zgłoszeń. Lista drużyn z wybranymi piosenkami będzie aktualizowana na facebooku znajdującym się  na stronie 51 WPDH Wędrownicy. Adres strony: wedrownicy.wadowice.zhp.pl
  • sprzęt niezbędny do prezentacji zadania przedrajdowego.

10. Zadania przedrajdowe:

  • ?Nasza drużyna posiada czarodziejską różdżkę?.? -> skecz, scenka, prezentacja, piosenka, itd., itp.,??(do wyboru)
  • Strój wróżki, czarownicy, czarnoksiężnika, postaci fantastycznej z bajki do wyboru ;). Każda osoba z drużyny (łącznie z drużynowym) musi się przebrać ;)
  • Nauczenie się wybranej z listy piosenki. Piosenki będą prezentowane w formie karaoke. Lista piosenek do wyboru będzie przesłana w późniejszym terminie.
  • 1 ciasto, 2 soki, ciastka i inne słodycze (na drużynę) na szwedzki stół + plastikowe talerze i kubeczki.

11. Program:

Piątek:

17:00 ? 18:00 ? przyjazd zakwaterowanie się drużyn

18:15 ? 18:45 ? apel

19:00 ? 19:45 ? kolacja

20:00 ? 22:00 ? prezentacje drużyn

22:00 ? 0.00 ? czarodziejski bal

0:00  ? 1:00 ? gra nocna

1:10 ? cisza nocna

Sobota

7:00 ? 8:00 ? pobudka, toaleta poranna, śniadanie

8:00 ? 10:00 ? karaoke

10:00 ? 12:00 ? apel, sprzątanie, pożegnanie