Nasza drużyna wybrała i wykonała następujące zadania:
1. Z Rozdziału I Księgi Wspólnoty:
- Wyjście całej drużyny do kina ? Wyjazd miał miejsce dnia 28 listopada 2013 r. do kina Cinema City Zakopianka w Krakowie na film pt. ?Thor ? Mroczny Świat? ? opis i zdjęcia na stronie drużyny w zakładce ?Aktualności?- Bieżące ? artykuł ?W nagrodę kino?.
- Wyjście całej drużyny w celu usportowienia jej członków np. na rolki, rower, łyżwy itp. ? Wybraliśmy rowery i odbyliśmy wyprawę rowerową dnia 28 września 2013 r. ? opis i zdjęcia na naszej stronie w zakładce ?Aktualności?- Bieżące ? artykuł ?Wycieczka rowerowa?.
2. Z Rozdziału II Księgi Wspólnoty:
- Wymyśliliśmy 2 okrzyki drużyny, które brzmią:
- Stworzyliśmy również nowy obrzęd na zakończenie zbiórki ? Filmik z nagraniem obrzędu na naszej stronie w zakładce ?Aktualności?.
3. Z Rozdziału III Księgi Wspólnoty:
- Akcja wolontariacka ? Nasza drużyna założyła sztab XXII Finału WOŚP i zebraliśmy 15021,07 zł. Opis i zdjęcia na stronie drużyny w zakładce ?Aktualności?- Bieżące ? artykuł ?22 Finał WOŚP?.
- Wzięcie udziału całą drużyną w akcji programowej organizowanej poza hufcem ? uczestniczyliśmy patrolem w Chorągwianej Inauguracji Roku Harcerskiego 2013/2014 w Tarnowie w dniach 13-15 września 2013 r. ? opis i zdjęcia na naszej stronie w zakładce ?Aktualności?- Bieżące ? artykuł ?Inauguracja roku harcerskiego?.
4. Zrealizować w czasie trwania programu minimum jeden projekt starszoharcerski.
- Przygotowaliśmy dla drużyn z namiestnictwa starszoharcerskiego naszego hufca Andrzejki pod nazwą ?W krainie magii i czarodziejstwa?, które odbyły się w dniach 29-30 listopada 2013 r. Poniżej załączamy regulamin. Opis imprezy i zdjęcia na naszej stronie w zakładce ?Aktualności?- Bieżące ? artykuł ?Andrzejki starszo harcerskie w Brzeźnicy?.
Andrzejki starszoharcerskie 2013
(29 ? 30. 11. 2013 r.)
?W krainie magii i czarodziejstwa?
?Jeśli sądzisz, że w dzisiejszych czasach
magia zanikła, to niezawodny znak,
że jesteś MUGOLEM!?
1. Organizatorzy:
Komenda Hufca Ziemi Wadowickiej
Komendant: hm Zbigniew Herzyk
Z-ca komendanta: hm Małgorzata Herzyk
Oboźny ? pwd Anna Wołczyk
Drużyna sztabowa: 51 WPDH ?Wędrownicy?
2. Termin biwaku:
29.11. - 30.11.2013r.
3. Miejsce zakwaterowania:
Zespół Szkolno ? Przedszkolny w Brzeźnicy
4. Cel imprezy:
- integracja drużyn starszoharcerskich,
- aktywny wypoczynek,
- zabawa w harcerskim gronie.
5. Uczestnicy:
W biwaku mogą brać udział patrole starszoharcerskie. Każdemu patrolowi towarzyszy pełnoletni opiekun, który bierze odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników na biwaku andrzejkowym. Organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za szkody wyrządzone w czasie rajdu przez jego uczestników.
6. Wyposażenie:
Każdy patrol musi mieć:
- apteczkę ,
- polisę ubezpieczeniową,
- pełne umundurowanie,
- śpiwory, karimaty,
- buty na zmianę,
- wyżywienie i sztućce niezbędne do przygotowania śniadania i kolacji oraz kubki na herbatę.
7. Organizatorzy zapewniają:
- plakietkę rajdową,
- gorącą herbatę do posiłków,
- nagrody dla najlepszych patroli, dyplomy uczestnictwa dla pozostałych.
8. Wpisowe:
Wpisowe wynosi 10 zł. Dla wpłacających po terminie zgłoszenia 15 zł.
9. Zgłoszenia:
Zgłoszenia należy przysyłać do dnia 17 listopada 2013 r. na adres:
Komenda Hufca ZHP Wadowice
ul. Teatralna 2
34-100 Wadowice
tel. 033 8234069
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
i e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 33 8792718, 509430653
W zgłoszeniu należy podać:
- nazwę drużyny,
- imię i nazwisko drużynowego/opiekuna (numer telefonu, mail),
- ilość uczestników (bez opiekunów i drużynowego),
- wybrana piosenkę do karaoke. Piosenki nie mogą się powtarzać. Decyduje o tym kolejność zgłoszeń. Lista drużyn z wybranymi piosenkami będzie aktualizowana na facebooku znajdującym się na stronie 51 WPDH Wędrownicy. Adres strony: wedrownicy.wadowice.zhp.pl
- sprzęt niezbędny do prezentacji zadania przedrajdowego.
10. Zadania przedrajdowe:
- ?Nasza drużyna posiada czarodziejską różdżkę?.? -> skecz, scenka, prezentacja, piosenka, itd., itp.,??(do wyboru)
- Strój wróżki, czarownicy, czarnoksiężnika, postaci fantastycznej z bajki do wyboru ;). Każda osoba z drużyny (łącznie z drużynowym) musi się przebrać ;)
- Nauczenie się wybranej z listy piosenki. Piosenki będą prezentowane w formie karaoke. Lista piosenek do wyboru będzie przesłana w późniejszym terminie.
- 1 ciasto, 2 soki, ciastka i inne słodycze (na drużynę) na szwedzki stół + plastikowe talerze i kubeczki.
11. Program:
Piątek:
17:00 ? 18:00 ? przyjazd zakwaterowanie się drużyn
18:15 ? 18:45 ? apel
19:00 ? 19:45 ? kolacja
20:00 ? 22:00 ? prezentacje drużyn
22:00 ? 0.00 ? czarodziejski bal
0:00 ? 1:00 ? gra nocna
1:10 ? cisza nocna
Sobota
7:00 ? 8:00 ? pobudka, toaleta poranna, śniadanie
8:00 ? 10:00 ? karaoke
10:00 ? 12:00 ? apel, sprzątanie, pożegnanie